ליצמן בהדסה: "מצטער על דחיית המתווה בידי הרופאים"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן בהדסה: "מצטער על דחיית המתווה בידי הרופאים"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, והד"ר ורד עזרא ראש מנהל רפואה במשרד הבריאות הגיעו היום שוב לבית חולים הדסה בירושלים בכדי לפגוש את הרופאים החדשים במחלקה ההמטו אונקולוגית ילדים ולעמוד מקרוב על היערכות המחודשת של בית החולים ועל הטיפול הניתן לילדים.

    שר הבריאות שיבח מאד את הרופאים החדשים: ד״ר פאולינה סטפנסקי, ד״ר גל גולדשטיין, ד״ר יוסי לאבר, ד״ר איריס קוונצל, ד״ר עמוס תורן, ד״ר איתן כרם על התגייסותם המלאה ואת מקצועיותם הרבה שתעמוד לצד הילדים המטופלים, תוך שמירת רצף טיפולי באיכות הגבוהה ביותר.

    השר הודיע שהבטחתו לתוספת מיטות תיושם למרות הקושי, וכי המתווה שגובש על ידו לכדי מסמך הנחיות בין המשרד לבית החולים הדסה יקויים במלואו.

    השר הדגיש כי "יש להצטער על דחיית המתווה בידי הרופאים שהתפטרו וכי האחריות מוטלת כעת על בית החולים לדאוג לילדים באמצעות הצוות החדש שגוייס לשם כך. אנו כאן בכוחות מחודשים ובתחושת שליחות גדולה תוך ראייה לעתיד לטובת הילדים היקרים וההורים המסורים".

    מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הוסיף: "יש כאן צוות מדהים של רופאים מצויינים ומסורים המחוייבים לתת את הטיפול הטוב ביותר לילדים. אנחנו במשרד כאן לתת להם את כל הגיבוי לכך. חשוב לי להבהיר שמבחינתנו – במשבר הזה שבין הדסה לרופאים, אנחנו בחרנו בצד של הילדים. אנחנו קוראים לכל ההורים לסמוך על הצוות הרפואי החדש. הקו שמנחה את שר הבריאות ואותי לאורך כל הדרך הוא שאנחנו וכל שאר הגורמים הנוגעים בדבר צריכים לנטרל את השיקולים הזרים ואת רעשי הרקע ולהתמקד רק בטובת הילדים וטובתם נמצאת כרגע בהדסה".

    לגבי נושא בית החולים השדה, חשוב להדגיש כי על פי החוק (תקנת בריאות העם) מרפאה אונקולוגית חייבת רישיון כדי להבטיח את בטיחות הטיפול הרפואי בחולים.

    מהבחינה הרפואית מוטב שהילדים יקבלו טיפול בבית חולים. בהדסה ערוכה מחלקה הכוללת למעלה מ-40  אנשי צוות ו-5 רופאים נוספים, לטפל בכל עת, בכל ילד בתנאים הנדרשים.



    0 תגובות